2007年7月10日星期二

dumbboy: 林肯先生,狂迷何價?

尋日o係網上睇過"In A Frozen Sea"o既美麗圖畫,今日收到美國個客寄o黎o既一本關於另一隊樂隊o既印刷品。

原來係o係華文社會裡頭人稱"林肯公園"(或"聯合公園樂團")o既一本只供網上訂購o既豪華書籍 -
"Minutes to Midnight Super Fan Edition CD/DVD Art Book"。

隨便睇過,本書都幾靚,不過賣成美金$89.95一本(即係大約HK$700.00,雖然隨書付有CD及DVD);
可能因為我從來都未入過呢個公園,覺得呢班公園band友太無良太搶錢o勒...



反而十年前o既"R.E.M.-New Adventure In Hi-Fi"書+CD豪華特別版(咦! 咁o岩都係華納兄弟出品)我就覺得真係物超所值。
當年大約係賣HK$200一本,我買o黎送比女友,令佢滿心歡喜。(佢本來就鐘情美國公路照片,又心儀Michael Stipe,呢本書絕對係最佳禮物。)

幾年後此情不在,我孤家寡人適逢HMV有大量存貨激安大平賣,我都放底幾十蚊買返一本送比自已。

2 則留言:

匿名 說...

我D年青鬼仔同事好鬼死中意佢地架!

匿名 說...

Linkin Park又真係好多鬼仔鐘意o既又。

我有個美國鬼佬朋友(30出頭),上次o黎大陸買o左隻翻版Twins,佢之後放o左o係ipod仲同我講猛話好聽添呀~ 問佢係咪鐘意佢地個賣相啦,佢話又唔係。

你又試下比你班鬼仔同事聽下Twins 啦不如。