2007年7月29日星期日

fieldmice: Brett Anderson 2007 - Live in London


啊dumbboy你話DIJ/C93好聽d定阿老Brett好聽先!!??
我真係覺得幾好聽喎...

CD1

01- Intro / To The Winter
02- Love Is Dead
03- One Lazy Morning
04- Dust And Rain
05- Intimacy
06- Back To You
07- By The Sea
08- Colour Of The Night
09- Scorpio Rising
10- Scorpio Rising (outro)
11- The Infinite Kiss
12- Song For My Father

CD2

01- Ebony
02- The Big Time
03- So Young
04- The Wild Ones
05- Can't Get Enough
06- Trash
07- Beautiful Ones

去呢係link揾黎聽聽...
Part1
Part2

ps: part1同part2係一樣,唔知有乜分別...

7 則留言:

匿名 說...

下宰中,謝謝

匿名 說...

part 1 同 part 2 的 file size 唔多同,內容有無唔同就未知。

匿名 說...

已證實,part 1 及 part 2 一起解壓才能成功。

匿名 說...

唔該 fieldmice 提供情報,我地有o野聽咯~

你問我覺得邊個好? 嘩哈哈~~ 梗係老 Brett 好聽好多好多好多好多(有回音)...... 啦...

不過,講真,老 Brett 佢單飛o既作品真係好悶,好鬼悶,好鬼死悶... 我成隻 CD1 除o左 "By The Sea"之外其它都唔多想聽... 就算係 CD2,都係得 track 2 track 3 我係想聽 (聽 track 3 o既 intro 我仲以為係 "Europe Is Our Playground" 添,估唔到係 "So Young",仲係慢版,佢最尾果句仲唱得好靚聲添我覺得~); track 4 嘛... 唉,底八度o既 "Wild Ones" 我真係唔多識欣嘗... 其它果o的... 雖然都係舊o野... 但係... 嘩,一 rock 起上o黎我就覺得 老 Brett 佢力不從心o勒... 如果佢成個 show貫徹以 acoustic形式玩 Suede o既作品,咁可能會幾得我歡喜。

By the way,你話你可唔可以 burn 隻 "Suede" 同 "Coming Up" 比我呢? 係呀,花晒跳線呀我果兩隻CD無陰公~~ 嗚嗚~~

匿名 說...

我絕對認同老Brett真係老喇,好多高音都走哂位,仲好似成日有舊痰响喉嚨添,之但係講番佢自已單挑既大碟,又好得我心啊,可能我不嬲鐘意佢d慢版歌,尤其首the color of the night,係全碟至愛!!

ps: 老老實實,我開始有d期待佢14/8既live啊.... ;-)

pps: burn 碟梗無問題啦,但點解dog man star無花架?我最鐘意果隻黎喎!!

匿名 說...

咳咳...

"狗男星"唔係冇花... (亦都係我最鐘意果隻)
而係,花到我忍唔住買o左第二隻啦好耐之前已經...

唔該晒先,不過o黎緊呢兩個週未我都應該係o係大陸,所以遲下至約到你交收。

bunbun 說...

suede 係我至愛,但係無乜想睇佢solo live嘅動力…都係保持返佢後生抵腰褲扭腰throw mic 嘅回憶好 d ...

fieldmice..等你篇blog review 呀!