2007年8月14日星期二

dumbboy: 長路裡巴士極恐怖 遇此怪或許會大嘔吐 誰料到

今晚放工在長途巴士上層,驚見一異人搭客。

此異人分明係一中年漢,個子略瘦,留著一把長髮,但頭頂部份毛髮已呈稀疏...
你大抵會說: 何希奇之有?

奇就奇在此君頭上戴著一個閃令令像鑲有碎鑽的髮箍,身上穿著一套女生校服套裝。
該套裝上配白色短袖恤衫,下襯綠色百褶短裙。

天呀,睢他這一身打扮,若然不是要出席化裝舞會,此君便只會是一個不折不扣的病態易服男。

驚遇此不男不女,混身好不自然,我的眼睛偶然往此"姝"身上一瞟,他眉頭一皺,對我怒目一瞪,我登時滿心惶恐不安...

整個車程此姝不時搔首弄姿,更視旁人如無物般在剝著吃著花生,離開時在座位下留下一堆花生穀,好不惹人生厭。

大家只需合上眼睛、幻想一下,便能對此君長相儀表有一個粗略概念。

再往下想像一下裙下他的腳... 上... 雜亂無章的腳毛...

有夠恐怖吧?

正是: 真真假假,剝花生雌漢原是詐...

3 則留言:

tamshui:\ 說...

係咪蜥蜴仔呀?

我見過佢係中環咁着呀!

匿名 說...

hi tamshui:\,

但係我唔知邊個係蜥蜴仔喎... 好出名架?

不過此君個樣有幾分似當年o係信和地庫賣 bootleg o既 dead heart metal 友 - 泰臣先生(個名好似係咁)...

bunbun 說...

水爺!!多謝留言wor!

dumbboy:有無發惡夢呀?
我成日係wan chai見到男扮女裝嘅人。不過佢地個個d 裝扮身材仲有女性味過真女性…