2008年7月20日星期日

DB: 南北後搖聯演-my short gig review

尋晚o既全華班後搖演出,令我好難忘。

本來我唔多想睇o既Elf Fatima,居然反而係令我"feel"得最投入o既一隊。
搞到我忍唔住o係佢地演出之後,走去個結他手面前,用語言同身體語言鼓勵佢。;-D
(今次之所以有得睇惘聞,完全係佢地促成,大感謝!!!)

個場好intimate,好適合indie bands演出。
只係個負責人態度唔係好得我心,有催促執o野散場之舉。
(好似係因為再夜o的仲有下一個event)

下次再有機會,我勢必再捧場。


此君就係惘聞主音謝玉崗。為人好humble,nice得沒話說。


慘! 完全冇roadie,完場後三隊bands都要自己執o野。

P.S.
Lofi,惘聞出o左新碟 -IV

咁o岩Fattree o係門口擺攤位,我地幫襯o左佢。

而且,厚面皮o既我地仲得到惘聞全員簽名。
其中佢地唔知邊個簽名時仲o係封套內頁贈言"Good luck to you!"比fieldmice,同"You are amazing!"比bunbun。
bunbun,fieldmice,你地真乃Table56 榮光之二人也,I'm so proud of you!
:-D

7 則留言:

匿名 說...

very nice, any pic taken while they were on stage?

bunbun 說...

FM tool some pic....

嬌小嗶 說...

真希望可以來台灣表演啊!!!

匿名 說...

i just use my phone to take some photo only, will post later...

the lead guitar use the screw driver to play the encore song!! so nice!!

匿名 說...

果d贈言o米係謝玉崗寫既law!!
:-)

匿名 說...

呵呵呵,唔知邊個話"will post later"...

匿名 說...

嬌小嗶,
希望唔止係"惘聞",假如我地香港本土o既"Elf Fatima"有機會到台灣,都希望您支持一下。佢地好有heart,亦都一o的都唔失禮。

當然,有機會睇"沼澤"o既話,最好都唔好錯過啦~!