2008年7月2日星期三

LOFI: My Bloody Valentine Live London



upload 了 MBV gig 的照片到 facebook

請等等,其他照片還待整理。

9 則留言:

匿名 說...

MAR buddy valenTIN 呀,

我冇Facebook戶口,睇唔到呀~~!!!

匿名 說...

I try to post the photos later on. Don't worry

匿名 說...

其實... 我地有無需要開個 Table 56 Facebook account呢o下?
一個組織而並非個人,可以開Facebook戶口嗎?

(不過我地個個都咁懶... 連個blog o既input都咁少...真係開Facebook黎都o徒氣... :-D)

匿名 說...

哈...最懶果個o米係我o羅... sorry :-P

匿名 說...

呵呵~~

係o勒.. 買唔到合乎你要求o既太空人tee(太空人個場根本係個pub仔,並無mechandise發售);
另外,Radiohead只有一件新tee,但係又好唔靚,所以我又無買到...

係呢,你有冇2000年Suede fanzine送o既一隻sessions cd呢?

匿名 說...

冇啊, 是什麼來呢?

匿名 說...

呵呵~!!!
無就o岩o勒。
我o係 Sister Ray 買o左隻二手CD,就送比你當手信吧~!

http://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=242824

匿名 說...

唔駛喇!! burn個copy就得啦!!

ps:我最近響white noise買左隻惘聞RE:RE:RE:,好平,35蚊, 大膽幫你買左...(可能你已經有)

匿名 說...

係呀,RE RE RE 我已經有啦~~
不如你轉贈bunbun啦~~