2008年9月28日星期日

DB: Apple ID for 3 iTunes Stores

今日的起心肝,終於upgrade o左 iTunes 8,同埋部iPhone 2G o既軟體。(家下可以用App Store了)

亦都順便create o左三地iTunes Store o既Apple ID比table56 bloggers用。

三地iTunes Store o既login ID分別如下:
*美國- table56@gmail.com
*英國- table56uk@gmail.com
*日本- table56jp@gmail.com

全部o既password都係table56用開果一個。
(N.B.其實英國同日本果兩個gmail address係假o既,並唔存在。)

好處係:
1.大家如果用iTunes入歌/rip歌,只要login適當國家o既iTunes Store(例如係日文唱片就login日本o既iTunes store),正常o黎講只要該唱片o係該國家o既iTunes Store有得賣,iTunes就會自動下載該唱片o既album art。
2.呢三間iTunes Store每個禮拜都會有一首free single比大家d/l,大家login o左就之後就可以d/l到iTunes裡頭(之後亦可以sync去iPhone/iPod度聽)。

今個禮拜日本iTunes Store o既free single似乎係一個新female artist,首歌都幾好聽。

3 則留言:

匿名 說...

唔該哂db!!! 雖然我冇1phot/ipod, 但都好鐘意/羨慕有album art ar...

ps: 自從聽到apple store可以直接買iphone,我個心就有d痕痕地添...但8G都五千幾... 好唔捨得....

匿名 說...

同意,呢個價實在太唔抵,比Apple聲稱o既US$399貴一倍咁濟,比著係我我都一定唔會買。
既然而家有唔駛簽約o既行貨賣,水貨就一定會跌價。你真係有心買o既話,我會大膽建議你買軟解/甚至未軟解o既水貨。因為就算未軟解,要自己去解都並唔係一件太困難o既事。(我都係自己jailbreak部電話)

匿名 說...

我都係等多陣先....
apple既慣例,當出新野,舊既機就劈價...
到時再算啦!!