2008年10月25日星期六

DB: 英雄本色第二擊


我覺得佢地真係搶錢...除o左三件physical formats外,另外重追加兩個digital d/l...(詳情)
有冇人想一齊訂?我自然會落搭-不過都淨係會訂physical formats,bundle盛惠3 quid plus postage。

4 則留言:

匿名 說...

db, 幫我訂一套!!
請問仲有冇得訂番love is noise 果一套single set呢?

ps: 我最近買左Forth既japan version, 有2首bonus track, 係box set既vinyl裡面既bonus... 我己經放左上iDisk.
呢個japan版連24p相集, 我估跟boxset一樣, 我覺得抵買... (但而家yen太貴..)

bunbun 說...

wah! the album artwork is very "spiritual" ... like some preaching seminar... @@

u guys are crazy collector! let me know hoz it looks like when they "slide away" and "lock on YOUR door" ..:)

匿名 說...

hi FM,

OK,我會幫你訂多一套"Rather Be" bundle,我會經Recordstore訂。根據上次o既經驗,£3+£5 P&P(以13蚊算,即係太約HK$104)。

Sorry,週圍都無晒LIN bundle了(連official store都無了)...
英國o的single係咁,新果隻一出對上果隻連影都會搵唔到。

另外,我套boxset係無相集架...只係有一本全部舊相o既乜鬼exclusive memorabilia tour book...(請睇我8月26號o既entry)
都唔知係咪漏o左,我o岩o岩send o左email去問...

匿名 說...

thx!!! 咁到貨就通知啦!!唔該哂!!
隻LIN就隨緣吧

其實我相信jap ver既相集, 應該係同你果本tour book 一樣噃, 都係d live相