2007年7月5日星期四

fieldmice: travels in constants

真係估唔到!今晚返到屋企樓下,收信既時候居然有一封來至美國既信,係一個硬紙皮信封,心唸係乜人寄俾我呢,再細心睇睇,左上角印左個logo…咦? the temporary residence ltd???!!!





原來係我上年初響呢個美國唱片label訂左2006年下半年的CD subscription,個project 叫travels in constants,基本上係每季寄出三隻不同音樂單位既CD,裏面既歌只會係exclusive for呢個project,我會訂呢個subscription係因為有我喜愛既樂隊explosion in the sky響裏面!而我自從上年收到四隻之後,就跟住無哂下文,仲估會流產添!所以真係估唔到突然收到第五隻….. 但究竟之後仲會唔會收到最後一隻呢??? 呢個真係一個迷啊…











travels in constants

6 則留言:

bunbun 說...

好聽的話記住推介一下呀!

匿名 說...

記得年幾前你提及呢個系列時,咪話過唔知"Travels In Constants"中文點譯好o既?
如果譯做... "旅恆的義意",你覺得點呢? (哈哈~~)

唔駛驚,應該會出落去o既。皆因官網 http://www.temporaryresidence.com/ 首頁下面有提過... 叫你班"旅恆迷"耐心等候呀~

匿名 說...

D 碟好靚呀!

匿名 說...

冇錯冇錯,o的album artwork 真係好靚o下。

fieldmice,你估你可唔可以 burn EITS 同 Eluvium 呢兩隻"旅恆"比我呢?

蘆溝橋事變當日我會o係office...
咭咭咭~~

匿名 說...

dumbboy OK!!無問題,不過要遲d先可以交收啊。點解會有興趣Eluvium?? 佢響呢個系列入面得一首歌,直踩三十三分鐘,比較靜態既音效/結他looping,好唔好聽就見人見"自"... mono反而好鬼正噃。

bunbun,佢地呢類音樂較實驗,如果用黎做電影配樂就啱哂, ;-)

匿名 說...

o下? Eluvium 乜唔係較 piano-oriented o既咩?(詳見另文)