2007年8月11日星期六

dumbboy: Guillemots

Download 過幾場唔同 artists o係今年 Glasto 2007 o既演出,最令我睇得興奮o既係 Guillemots。

Guillemots 係我呢幾年最鐘意最鐘意o既 new act (其實我呢幾年無乜聽新o野),o係呢度誠意推介,附上兩段 YouTube 影片,希望會有更加多食客捧佢地場!

Annie, Let's Not Wait
呢一個係樂隊o係法國街頭即興 acoustic 演出o既特別 video,雖然基本上係無觀眾,但係玩得非常之投入,非常之有氣氛!


Sao Paolo (Electric Proms)
呢個係一個非常之精彩o既 live 版本,樂隊有幸聯同 60人 o既 BBC Concert Orchestra,一齊將呢首 album ending track 激昂、轉折o既個性發揮得琳漓盡致。

3 則留言:

bunbun 說...

兩段clips d 風格好唔同…多謝介紹!

匿名 說...

呢隊 band 真係好o野o黎o架,你地信我啦你地信我啦你地信我啦你地信我啦... x 1,000...

匿名 說...

你多d介紹啦,我信你架!!