2007年8月11日星期六

dumbboy: 后搖網民聽"惘聞"

o係國內雜誌"通俗歌曲"六月號o既 sampler CD 裡頭,聽到"惘聞"呢隊國內后搖樂隊o既一曲"My Crime"。呢首作品非常o岩我地呢亭鐘情 EITS (中譯:"天空爆炸") o既樂迷聽,雖然好想買起呢隻"RE:RE:RE:",但係心諗國內后搖專集都唔知o係邊度會買得到...

上個禮拜六o係國內完成工作之後,閒來無事走o左去蓮花山對面o既新深圳書城一敞,竟然發現裡頭o既一間唱片舖有呢隻 CD 買,二話不說買o左落o黎,原來仲非常之便宜添(只係賣 RMB 18元)。

呢隻唱片非常好聽,所有后搖網民不容錯過。

"通俗歌曲"六月號裡頭o既介紹:


"惘聞樂隊"@My Space中國

"惘聞樂隊"官網

之後,o係官網猛然發現樂隊原來o係今年發表o左一張新作"7 Objects In Another Infinite Space"... 又要努力搵下睇下邊度有得買...

6 則留言:

bunbun 說...

认为是中国后摇滚和迷幻音乐的代表乐队之一。对惘闻音乐影响的乐队主要包括:Mogwai, Red Red Meat, Mono, Explosion in the Sky, Polvo, Tortois,GYBE等。

--> 唔怪得你o岩你啦!係my space個幾首的確唔錯!如果佢地嚟開深圳,可以組團去睇吓下live 演出wor!

匿名 說...

真係幾好聽喎!! 下次你上開去幫我買隻啦...

如果佢地黎深圳,贊成組團上去!! ;-)

匿名 說...

不過暫時o黎講佢地過o黎深圳演出o既機會唔大... 點都好,我會留意一下。

fieldmice,OK! 下次再過去我會幫你買隻。(我其實上次都想o架啦,不過o岩o岩用晒袋中o的人仔。) 如果咁o岩o係邊度見到今年新出果隻,我都幫你入一隻,OK?

不過其實我提議你兩夫婦可以搵日北上消費作樂。深圳有唔少地方其實 develope 得幾好o架啦, 不過係需要小心治安差咁o者。

匿名 說...

OK, 幫我入啦!!

北上消費... 我隨左返工上大陸之外,真係冇乜興趣啊...

阿峰 說...

you can found their CD in HK, White noise Record in Causeway Bay, I just brought their new CD yesterday, Cheap, haha!

匿名 說...

Hi Lui,
係? 感謝提示,皆因White Noise 我未去過。

fieldmice,不如你去一去順便幫我執多隻,OK 嘛?