2008年6月8日星期日

DB: 太空人 iTunes Live London Sessions


同大家分享。

請到信箱Drafts folder提取。(連cover art一共六封draft e-mails)

4 則留言:

匿名 說...

Thx db!!! very nice!!
i still search where can buy the special edition of "A&E"!! Do you know??

匿名 說...

我都知你想買特別版架啦...

但係,我都見唔到邊度有...

不如我o係UK幫你買啦(GBP12.99),我同lofi 29號晚返。

(你買o左普通版未呀? 好鬼好聽喎? 到目前為止今年買o既新碟我最泰林呢隻。)

匿名 說...

thanks! but i already placed an order in online CD store.. but if possible, pls help me to buy a CD single - soul on fire.

ps: when you and lofi will go to UK?

匿名 說...

Soul On Fire CD single香港H記賣成$90!!!

我地今個禮拜六(Jun 21)零晨飛。