2008年6月10日星期二

Lofi303: 惘聞 Live in 广州

The same tour in DB post. But a lot cheaper and if anyone like we can go for a weekend in 广州

  Date: July 18 (Friday) 7:30pm
  Venue: 191SPACE / 广州大道中路191号(五羊新城广场对面,同仁堂后面)
  Price: 50元/40元(学生)
  演出樂隊:惘聞、Elf Fatima、沼澤

6 則留言:

匿名 說...

唔係喎,當日唔係假期,要預時間坐火車上廣州,又要花時間搵事發地點,應該好難趕到。

其實火車費條數都o係度啦,加上又要咁頻撲...

似乎點計都應該o係香港睇,同意嘛?

匿名 說...

Agree. Ah Kam will you go?

匿名 說...

hi friend, pls count me in!!

匿名 說...

i 'm IN!

amkiyan 說...

題外話, 呢個場我之前去過, 不錯的,
廣州主要既一個indie live house, 我下星期六都會再上去睇 show, 哈哈

匿名 說...

我其實都幾想上去睇...
不過今次時間上配合唔到,冇辦法。
(如果唔係見到佢地o係香港出show,我諗我會請半日假上去睇。)

以後應該仲有大把機會o既。