2008年3月6日星期四

bunbun: In Rainbow

今日check internet banking嘅 credit transaction record 時發現兩宗係dublin " in-store"發生嘅交易紀錄,
小妹從來未去過 dublin 兼2月15日係香港練緊跑步,無可能會係dublin!
我十分相信credit card 資料被外洩盜用。唯一recall到係上網訂 in rainbow 個陣透過internet用credit card買嘢。對上係上網報馬拉松同兩年前上eurostar 買火車飛。
我唸in rainbow 個payment system 有問題,相信仲有好多人出事!
如果你哋既朋友有上網訂in rainbow ,要check 吓個tranaction record 呀!
佢d transaction 銀碼不大,約 hk170-300,好難察覺呀!
table 56 bloggers上網訂cd 要小心!
雖然cancel張card可以解决件事,但係對internet banking無乜信心…

4 則留言:

匿名 說...

無論o係 港/美/英/日 我online shopping 都未曾出過事。我睇呢次只係個別事件,Radiohead 個site 唔夠secure...

唔駛太唔開心,損失o左些少妳就發現到,其實亦算大幸也~

匿名 說...

oh... i have to check my a/c ar..
cos i also order the in-rainow too...

匿名 說...

db: yea, yea... will ask u guys fo suggestion ,( if i order cd from internet) :P

fieldmice: u should check yr card transaction in details ar..

匿名 說...

好狼呀!Radiohead 個site 都有hacker,我都經常用internet 俾錢,報exam呀,touch wood 未試過出事!