2008年3月4日星期二

LOFI303:全港首播 Joy Division 全紀錄…Control

同dumboy 講左好耐要攪聚會,今日終於有聚會目標,地同地點!

日期:三月十四日,晚上
地點:旺角十大書坊VIP房
目的:係私竇睇Sam Riley 的 Control



我地識咁耐都未一齊睇過戲,又好耐無見,大家出黎聚一聚。

請大家俾下意見!

10 則留言:

amkiyan 說...

i have bt-ed before but the file needs password. wtf!
i'd love to join this. do i have to make reservation ?

匿名 說...

飯tastic!

但係我想提議將個首映改o係星期六(15號)下晝。

一來fieldmice禮拜五晚唔駛k@m k@m 青o係666(大陸)趕落黎;
二來第二朝15號(六)dumbboy上晝要返office 做o野。

what'd u say?

bunbun 說...

wow it is cool, thx for the invitation. Please count me in!

bunbun 說...

sat noon..great, i am fine with the time too..

匿名 說...

Kiyan都join? 好o丫。Sat afternoon 妳都work呀可?

等lofi諗掂佢,brother's gonna work it out.

fieldmice,等著你回來confirm。

amkiyan 說...

15 mar, sat afternoon is fine for me as well. thx heapssss

匿名 說...

dumbboy你對我真好喇, 不過我其實星期五晚都得架,通常7:30pm就去到旺角,可能你地仲未放得工添啊..hehe!!而星期六下午都OK。一切由lofi決定啦。

匿名 說...

嘩返應好好喎!

我星期五、六都OK,我諗下星期我已經進入離職期,六點半走都OK。

匿名 說...

Fri nite 我應該冇咁早出到o黎,加上第二朝Sat morning我有工事在身要返office。
所以Lofi, 我都係建議:

Mar 15(週六)下午大約三點
一共五個人(table 56 + amkiyan)

please work it out!
我諗你都係早o的book位好。

amkiyan 說...

actually i gotta work til 1pm that Sat as well. 3pm will be perfect for me. we can meet up in MK for lunch as well. thx for the arrangement.
i'm so excited about the "secret screening"! lol