2008年3月5日星期三

dumbboy: 預習Control


我都係o岩o岩至睇過呢段trailer,好正~!
睇過之後只會令人更加期待"正場"。
最尾果度Deborah攬住個女喊,好深刻...

5 則留言:

匿名 說...

好期待啊, 我只係擔心唔太聽到d對白咋...

匿名 說...

作為一個JD迷,Mr.Lofi話會買正版DVDo黎儲。播放o既時候應該會有英文subtitles。

amkiyan 說...

我都應該會買隻dvd, 不過等佢過一排平d先...我其實睇本書果陣都喊左幾次....@_@

匿名 說...

我見信和地庫賣呢隻dvd要成280蚊啊..

kiyan,我都好眼淺架喎,要帶定多幾包tengo先!! T.T

amkiyan 說...

依家係街賣果隻應該係英版 Region 2. CDWOW 會平d... 我都係等下佢減價先買了.